Alla inlägg den 1 oktober 2016

Av Sofia - 1 oktober 2016 19:21

Sov länge...hade kunnat sova längre trots att morgonen för länge sen hade blivit förmiddag. Gick ned till stan o Jonas droppade in på Fadis salong för att kapa cm. Jag tog ett extra varv runt sjön medan han blev snygg i håret. Ljuvliga höstväder! Krispig luft o härlig oktobersol!

Sedan åkte vi in till Vetlanda för att hälsa på äldsta tösen Johanna o Alexander. Förutom att träffa dessa goa ungdomar ville vi se deras nya familjemedlem - Zelda. En söt och mycket busig kattunge. Hon gillar att ligga i handfatet o kommer det vatten uppifrån bryr hon sig inte det minsta.

Efter en go stund med fika har vi nu landat i soffan. Jo, det blev en promenix till. Kan inte låta bli i det fina höstvädret. Jonas testade o springa men så pigg är inte jag ännu. Får tåla mig tills orken finns på riktigt.

Tacos på G. David kommer från bandyträning på is i Stinsen kl åtta o då är det förhoppningsvis klart!!

Ha en fin kväll!!

Johanna, Alexander o Jonas

Jag, Henry o Stella

Zelda - 16 veckor

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards