Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Sofia - 23 oktober 2016 21:41

Idag har jag varit i Linköping. Tillsammans med min bästa vän Susanne hälsade vi på en gammal vän från gymnasietiden. Vi hängde, som man säger, på raster och umgicks även efter att vi tagit studenten. Gångerna vi träffats på senare år har tyvärr blivit lite färre men varje gång vi ses känns det alltid precis som förr. Timmar av härliga samtal passerar snabbt o idag blev det några goa timmar i din lägenhet i fina Linköping.

Vi köpte sushi o sedan fikabröd på Lanemo - ett stenkast från ditt bo. Det fiket vann bakelsetävlingen när hertiginnan av Östergötland föddes, vår kronprinsessa Estelle. Vi köpte en Estelle-bakelse vilket var en explosion av smaker. Chokladbotten, smak av fläder, rabarber, vanilj.... hur god som helst även om jag inte är ett stort fan av just bakelser. Synd bara att Sus inte var så pigg o fick njuta av allt gott vi åt. Det är hårt att åka baklänges i X2000...

Tusen tack för en härlig dag Camilla!! Kloka ord och jag säger det igen. Gammal vänskap rostar aldrig!!!

Godnatt!!

Surdegsvetebullar fyllda med vanilj o så en 1/3-dels Estelle-bakelse. Gott på riktigt!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards