Alla inlägg den 11 januari 2017

Av Sofia - 11 januari 2017 22:49

.....idag är det Henrys födelsedag!!!

Åter en sen kväll. Handtag skulle visst på alla luckor o lådor.... Ni vet, det underlättar extremt mkt när man ska öppna dem. Å jag ska snart sluta tjata om vårt nya kök men ikväll startade jag diskmaskinen o den går så tyst, så tyst... Som Henry sa, jag kan nog ligga o sova bredvid utan att vakna. Den gamla var högljudd - man fick höja volymen på TV'n för att höra när den var i gång.

Henry ja! 17 bast! På kvällskvisten för 17 år sedan blev jag tvåbarnsmor till den söta söta bebisen som var så nöjd o snäll så det var overkligt. För ett år sen blev du Henry med hela din omgivning o idag är du en gladare, tryggare person än någonsin. Din styrka ger mig kraft på ngt underligt vis o allt löser sig.

Dagen har varit guld. Trots skitväder o jag bangade för lunchpromenad blev dagen såååå bra. Kan säga att det händer ALDRIG att jag bangar när jag väl klätt mig men snöblåsten idag skruvade in sig under min vinterjacksluva o då kände jag - tack men nej tack.

Firade 17-åringen med hamburgare som han önskade sig o tårtan blev glass. En jättemysig kväll! Grattis älskade unge!!

Natti världen!!

Morrongrattis!!!!

Stellas present till Henry - ärtpuré och persikopuré på naglarna.. ?

Salongen är fri från kökslådor - hamburgare till födelsedagsmiddag!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards