Alla inlägg den 13 januari 2017

Av Sofia - 13 januari 2017 20:06

Köksveckan går mot sitt slut. Det har varit ett minst sagt hårt tempo, både kroppsligt och mentalt, och det "känns" idag. Det var inte!!!! optimalt att fixa nytt kök samma vecka som kommunen stänger sitt ekonomiska år (mer jobb än vanligt för oss som håller på med ekonomi o siffror). Dock är det extremt tillfredsställande att nu ligga i soffan.....fredag kväll, köket klart, jobbveckan är avklarad med bravur - så många krångligheter fixade.

Dessutom har vi lyckats fira ett födelsedag och det funkade fint. Dagen blev fin och mysig!!! Henry har blivit 17 år. Otroligt vad tiden går!!

Nu har jag nu så dåligt samvete för att jag inte står o kollar NIF P16 i Jönköping nu. Två timmar utomhus från halv åtta, jag bara orkade inte. David förstod tack o lov, det kommer fler matcher. Dessutom har det hänt nåt i min rygg, har så ont på ett ställe och jag har sovit så illa hela veckan. Så fort jag vänder mig om vaknar jag - inte bra. Har haft värken sedan nyårsdagen och jag fattar inte vad jag gjort.

I morgon blir det mer jobb. Besök (förmodligen fler än ett) på Bodatippen. Frys, diskmaskin, spis och en massa brädor, papp o plast... Den sista biten runt fläkten är spacklad o det ska slipas o sedan målas vitt. Det kommer att bli helt klart...snart...

Go kväll!!

Före o efter...

Det ser inte riktigt så snyggt ut utanför.. Tippen nästa!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards