Alla inlägg den 30 april 2017

Av Sofia - 30 april 2017 15:26

Valborgsmässoafton! Jag missar vinterns farväl vid vårbrasan, stämningsfull sång och det är tråkigt. Det är alltid en sån härlig känsla att stå där vid elden bredvid någon man "brinner för" : ) och kanske något barn hade velat följa med. Förra året följde Stella med till Hembygdsparken och vi stod lite väl nära lågorna. En bit av mitt hår frästes upp av en flygande flaga.

Igår kom mor o far hit med 11-kaffe o middag. Världens godaste köttbullar o en lika god sås. Det är skönt att fortfarande ha föräldrar som tar hand om en, när man är sjuk. Tacksamhet!! Vi kollade på hockey ihop och fick se SM-guldet i hockey bli småländskt! Riktigt kul!!! Grattis HV blå o Jönköping. Mer hockey blev det senare på kvällen. Andra drabbningen mellan Ottawa och Rangers. Vilken match - helt otroligt spännande. I den femte (!) perioden avgjorde till slut Ottawa o resultatet blev 6-5.

Har mest bara sovit idag. Hostan är något bättre, hostar inte så ofta och länge. Dock får jag feber hela tiden om jag inte äter Ipren och Alvedon. Gillar inte!! Har kollat i gamla fotoalbum med Stella. Fantastiskt roligt. Jag var så nördigt ordentlig med mina album men såhär i efterhand är det sååå kul att titta!!

Hur många Rut få det plats i köket? :)

God middag

En skatt i form av fofoalbum

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards