Alla inlägg den 7 maj 2017

Av Sofia - 7 maj 2017 19:17

...idag är det Johannas födelsedag!! Min förstfödda. En dotter. Det är 21 år sedan du kom till vår värld och gjorde den bättre på alla sätt och vis. Meningen med livet kände jag i samma stund jag fick dig i min famn. Första gången mamma är stort och ibland kommer både känslor av tvivel och osäkerhet. Klarar jag det här? Men som alltid i efterhand - det gjorde jag ju och även att du flyttat ifrån mina vingar och klarar dig helt på egen hand är du med mig i tanken dag in och dag ut samt nätter...

Du har alltid varit lite Pippi Långstrump och din energi till allt du vill är obeskrivligt stor. Du kommer förmodligen aldrig gå in i väggen - du har inte fått genen kontrollbehov eller prestationsångest. Du är en omtänksam person med stor empati och världens bästa storasyster. Du är så bäst Johanna och jag älskar dig så!!!

Denna helgen har du firat ihop med Depeche Mode i Stockholm o modern är så avis. Nästa helg får vi gratta dig! Längtar!!

Kraaaaam

Älskar dig till månen och tillbaka!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards