Alla inlägg den 8 maj 2017

Av Sofia - 8 maj 2017 19:07

Första arbetsdagen på mycket länge. Den startade tiiiiidigt. En ombokad klipp- och slingtid (för att jag var sjuk) gjorde att jag fick infinna mig i frisörstolen kl 06.00 Lägg till att bästa frissan "Systrarna Sax" finns i Sävsjö så betyder det att jag gick upp 04.40 En sån mysig stund med goa samtal med fina Mia och hon gjorde mig så fin så fin. Ljusa slingor och slingor i guld och så kapat en dm. Supernöjd!!!

Var på jobbet strax innan halv nio och det var så himla skönt att komma tillbaka till arbetet. Så trevligt att träffa kollegorna igen och det blev bl a mycket sjukdomsprat och hockeyprat. Medan jag var hemma vann ju HV SM-guld och Ottawa Senators ångar ju på over there. Riktigt kul att diskutera matcherna med vissa som är mer intresserade.

Lunch med bästa Lotta på Hotell Högland och det var god och närande torsk. Aptiten är tillbaka sånär som på sötsaker och kaffe. Grejer som kroppen kanske inte behöver, he he..

Jag fick MASSOR gjort på jobbet och jag har jobbat mig ned i de högar som låg tillfredställande bra. Trodde inte jag skulle stanna till klockan fem men jag höll ihop. Nu däremot ligger jag i soffan och ska snart inta lite föda. Därefter kudden - så jag orkar en dag till!!!

Må väl!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards