Alla inlägg den 16 maj 2017

Av Sofia - 16 maj 2017 22:06

Ligger på kudden. Kaffekoppar och annan disk är undanröjt. Årsmötet i vår samfällighet förflöt på bästa sätt. Kom från jobbet halv sex så det blev liiiite stressigt att duka upp fika o fixa i ordning innan alla anlände. Jag visste inte på förhand riktigt hur många som skulle komma men med lite extra stolar fick vi plats runt matsalsbordet i vårt vardagsrum. Finns det hjärterum finns det ju stjärterum?heter det. Nu har vi diskuterat sopsortering och fiberindragning plus de sedvanliga punkterna som omval av vissa ledamöter, ekonomi etc. Å inte att förglömma - de viktiga häckarna. Jag fick med beröm godkänt av revisorerna för min ordning i räkenskaperna och det känns skönt. Det är riktigt kul att träffas såhär - det blir lite som en familj när vi bor som vi gör - vi har saker vi sköter gemensamt och vi ansvarar för det som är vårt. På tisdag är det gemensam häckrensardag. Så ser ni minst tio pers som rensar häck upp mot Bodavägen på tisdag kväll - då är det vi!!!

Idag fick jag min efterlängtade snäcka. Ett tekniskt hjälpmedel så jag kan svara i telefon o samtidigt jobba med båda händerna. Värdefullt när man är mycket mer effektiv med två händer vid datorn. Min hjälpsamme kollega Pelle har hjälpt mig att beställa rätt variant o tillsammans fick vi den att fungera! Tack Per!

Godnatt o sov gott!!

En liten smidig sak som heller inte sabbar frisyren (viktigt)....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards