Alla inlägg den 12 juni 2017

Av Sofia - 12 juni 2017 21:45

En full dag, en lång dag, en intressant dag, en rolig dag! Trevligt när länge kan vara bra!
Arbetsdag till kl 17.00 Möte med BU en timme. Köpte fika för två, på Princess o sprang vidare till Stadsparken i takt med regndropparna. Avslutningsfest för Stellas klass 6C för lärare, föräldrar och barn såklart. Jag kom lite sent men lagom till fikat. Tur att det fanns tak över huvudet för de vuxna. Barnen brydde sig inte det minsta om regnet. Vidare hem o handla inkl återvinning o pantning. Jonas fixade grillade hamburgare och jag började stryka. Nyss kom David från sin avslutningsfest för niorna på Norråsaskolan. Han fick skjuts av en annan hygglig föräldrar (TACK) så nu parkerar jag mig i soffan.

Ja, en vardag i livet har åter passerat i rasande fart.

Å så har klänningen med stort "K" kommit. Färgen var som jag föreställde mig. Dessutom passade den!! Nja, den var två dm för lång (vet inte hur vi mätte....) och eftersom jag inte vill ha släp runtom så får jag lägga upp den. Inte jag direkt men en vänlig och kunnig kvinna i Landsbro. Å bild på den? Nej, det är och förblir en hemlighet till bröllopet går av stapeln den 5 augusti i Ottawa. Längtar ännu mer nu när stassen passade.

Godnatt

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards