Alla inlägg den 21 februari 2018

Av Sofia - 21 februari 2018 20:22

Efter en lång dags färd mot natt o kudde avslutades dagen med vernissage. Min tanke var att sedan åka vidare mot Landsbro o titta på Boro som möter Nässjö i Landsbro men man hinner helt enkelt inte allt. Även om jag verkligen planerade allt väldigt noga. Ansökan för visum till Ryssland skulle helt plötsligt justeras. Staden skulle ändras o det är väl inte så käckt om platsen de ska till, är fel. Istället för KHRBRSKOW skulle det stå YHLSKPHSKOW....eller nåt sånt. Näe, rätt stad var ULYANOVSK. Check!

Vernissaget ägde rum i Fenixhuset o det var samtliga årskurser i estetprogrammet som ställde ut. Fina, fantasifulla och roliga alster. Henry strålar och det bubblar lika mycket ur henne som bubblorna i glaset vi bjöds på. Äppelcider om ni undrar.

Nu ligger jag i soffan o vet att Boro leder. Trött som bara den. Tog den smidiga vägen ikväll. När jag ändå var på ICA o skulle skicka visumhandlingar med rekommenderat brev köpte jag revben och grillad kyckling för kvällsvard.

Ha en fortsatt go kväll!!

Henry framför en av sina bilder

Å en till

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards