Alla inlägg den 6 april 2018

Av Sofia - 6 april 2018 17:53

Idag är jag MYCKET piggare. Tack o lov! Eller tack och liv! För det känns lite som att livet pausas lite när man blir liggande, även så om bara i en vanlig förkylning med allt som hör till. När febern stillar sig o krafterna återvänder tyder det på varken influensa eller lunginflammation. Den tiden har jag verkligen inte. Tacksam för att man kan jobba lite hemifrån o hänga med i jobbets alla mejl och svängar. Hur friskt det sedan är - att ständigt känna sig stressad för allt när man kommer tillbaka - det kan ju diskuteras.


Rösten är dock borta och så en irriterande hosta. Hoppas den försvinner snabbt. Kommer inte kunna låta bli att njuta av värmen nju i helgen. Det går liksom inte att låta bli. Sitter i solen nu utanför huset (i lä) och det är ju helt underbart. Kan inte ta en ton men jag smärtar mig lite extra med att lyssna på de låtar jag har spelat in genom åren. Är inte inne speciellt ofta på Youtube men då och då får jag lite värmande och uppmuntrande kommentarer för de tolkningar jag har gjort. Det värmer lite extra såhär en fredag när jag som sagt inte kan ta en enda ton.


Idag var det sedan tidigare bestämt att jag skulle vara ledig med mina barn och jag fullföljde den planen och åkte till A6. En helt underbar dag med mina kidz. Alla utom Henry som har eget finfrämmat från Stockholm. Stella tog med sig Dani så bilen var full. Jag var lite extra generös idag mot Stella och även David och Johanna. Det är något visst med glädjen att ge. När tacksamheten tillbaka är så stor. Det är väl mammor till för, kan jag tro.


Ha en fin kväll!


 

Johanna och David - så underbart att umgås med dessa pärlor

 

Stellas kompis Dani, Stella och jag



Snart kan jag sjunga igen!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards