Alla inlägg den 20 april 2018

Av Sofia - 20 april 2018 16:47

Minns förra årets värmebölja. Tror det var runt Kristi Himmelsfärd - några dagars otrolig värme. Grannens körsbärsträd blommade över på fyra dagar o alla de vita fina små blommorna var borta när Jonas kom hem. Minns det så väl för jag höll på att längta ihjäl mig efter honom. Slutspelsresa till Ottawa i Kanada.

Jag fick lite flashbacks idag när jag gick till jobbet o tänkte - Tänk om detta är sommaren. Så var det förra året. Det blev aldrig nån mer värme.

Jag flexade ut på grund av ovan o gick hem efter lunch. Med mycket gott samvete dessutom. Har gjort många fler timmar än 40 denna veckan. Är nästan lite stolt över mig själv att jag orkat upp varje morgon med Jonas kl 05.50 Att vara på jobbet före sju - då blir det många fler arbetsuppgifter gjorda.

Smorde in mig rejält o njöt av solen. Växlade mellan en bra bok o lite jobbläsning. Det tog ett tag innan jag varvade ned. Så mycket som far runt i skallen. Carpe Diem o släpp det bara. Precis som det stod i min bok.

Ha en skön fredagskväll!

Inte ett moln

En väldigt bra bok! Rekommenderas.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards