Alla inlägg den 25 april 2018

Av Sofia - 25 april 2018 19:50

Försov mig lite i morse. Var extremt trött när Jonas gick upp o jag tror jag somnade om innan han nådde sista trappsteget på trappen. Tryckte stopp istället för snooze o vaknade kl 07.35 Var på jobbet strax efter 8 så det var ju ingen större katastrof. Efter två intensiva dagar på jobbet o två kvällar hemma vid halv nio - ja det känns. Å så blir jag så trött när det inte finns tid till rörelse. Brukar vara duktig på att pressa in en runda lite när som, men ibland är det helt omöjligt pga alla åtagande.

Gårdagskvällen spenderades på föräldraråd i Bodafors. Ett otroligt trevligt föräldraråd. Engagerade föräldrar som skriver anteckningar och frågar, tog längre tid än vanligt.

Nu ska vi hugga in på varma mackor proppade med ramslök. Det doftar ljuvligt i hela köket av mild vitlök. Min kollegas käresta Inger plockade massor i helgen o Pelle har haft med sig två stooooora påsar till mig på jobbet. Så gulligt. Det som blir över, o det är mycket, ska torkas i svag ugnsvärme under natten tillsammans med flingsalt. Sedan mixas o voilà - ramlökssalt!
Tack snälla Inger!!

Ha en go kväll!!

Mums

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards