Alla inlägg den 29 april 2018

Av Sofia - 29 april 2018 15:51

Vi hade en fantastiskt bra kväll igår med gott grillat kött tillsammans med goda vänner.  Vi traskade nedåt stan vid halv-åtta-tiden och Ebbot Lundbergs besök i Pigalle var kanonbra. En mysig snubbe som bjuder på sig själv. Han spelade tamburien så träflisorna yrde. Jag måste erkänna att jag inte är så påläst om alla hans musik. Mina referenser är hans medverkan i Så mycket bättre samt det här programmet när han åker omkring i en stor båt och har bjudit in andra artister. Hans musik är nog lite hårdare än vad jag förväntade mig men han gör det riktigt bra och med stor upplevelse. Hans röst är underbar!


Har helt snöat in på något som är lite mjukare. Ted Gärdestad. Spelade in en låt igår, det var längesedan. Rösten har repat sig hyfsat ok igen efter  påskens sega och långa förkylningen. Älskar denna sång. I den stora sorgens famn.


Ha en fortsatt skön söndag!


I den stora sorgens famn


En annan typ av låtar sjunger mannen nedan...

 

Satt på fjärde raden - det var så svetten stänkte till oss...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards