Alla inlägg den 9 maj 2018

Av Sofia - 9 maj 2018 20:16

Onsdag som känns som fredag eftersom jag är LEEEEEDIG på fredag. Har datorn med mig hem o känner jag mig rätt blir det säkert lite jobb (mobilen visar regn).

Åter till dagen som har varit konstant regnfri. Har haft en sån go känsla hela dagen. Gick till jobbet. Larmade på huset o satte nyckeln i dörren. Då såg jag det. Att grannens körsbärsträd var i full blom. Känns som att de slog ut i natt. Ljuvligt vackert!! Ettt pirr av lycka - mitt i vardagen - gudomligt att få uppleva det och känna växtkraft o vårens explosion. Gick till jobbet på Brogatan. Vacker gata (som bonnatös kan jag i själen ändå tycka att gator i staden är väldigt vackra). Å framförallt soldränkta mot klarblå himmel. Ett pirr till. Ha förmånen att kunna gå till jobbet - oslagbart!

Jobbet flöt på. Hade liksom bestämt mig för att jobba full dag eftersom jag bokat in fredag som ledig. Dessutom skulle det springas efter jobbet o skulle jag flexa ut typ vid två-tre VET jag att jag hamnar i solstolen vilket innebär att löparturen blir svårare att ta sig an. Jag var tämligen ensam i korridoren vid fyratiden o jag fick mycket gjort. Under dagen gick vi igenom medarbetarundersökningen o resultaten visar att vi alla på fastighetsavdelningen trivs mycket bra på våra jobb. Å jag trivs. Goa kollegor o gott samarbete.

Löparrunda i 24 gradig värme. Oj, vad det gick bra. Bra fläkt i vinden underlättade rejält. Å duschen efteråt - hääääärligt!

Ha en fortsatt underbar kväll!!

Ord överflödiga

Brogatan

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards