Alla inlägg den 12 maj 2018

Av Sofia - 12 maj 2018 19:23

Idag blev det mycket bättre väder än väntat. Lite bonus. Åska utlovades. Vi passade på att ta löparrunda efter frukosten - att springa när det blixtrar är inte på något vis optimalt. Det blev en kvaven runda - svettades kopiöst. Tanken var att detta var sista turen innan Göteborgsvarvet nästa lördag. Vila resten av veckan. Jag tänkte såhär: Går det dåligt gör jag ett nytt försök på måndag - man vill gärna ha en bra runda som stärker självförtroendet. Resultatet blev 15,5 km o hade det varit varvet idag hade jag väl fått en sluttid på 2 o en halv timme. He, he! Not good. Skitmage! Lessamt! Ändå var allt annat ok. Kroppen känns stark o drygt 15 km är ju bra. Ska bara springa 6 km till...

Eftermiddag o sol o gå-runt-vätske-pausar med grannen. Riktigt trevligt o mysigt. De mörka molnen lurade i kanterna men det dröjde länge innan regnskuren kom.

Lite jobb på det o nu grill innan Eurovision Song Contest. Jag får göra en pudel - jag gillar Benjamins låt. Önskar honom all lycka till i kväll. Förutom Sveriges bidrag gillar jag även Danmark o Litauen. Cypern är tippade vinnare. Gillar den oxå - mkt bra show. Mormodern till en av dansarna i det nr har vi träffat på fest - lite kul. Den duktiga danserskan var med o dansade på många låtar i de svenska bidragen BTW. Kul!!

Ha en fin kväll!

Sol på grannens nya trapp - mörka moln i kanten

Havanna fick oxå va med

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards