Alla inlägg den 25 maj 2018

Av Sofia - 25 maj 2018 19:02

Nej det hände ju inget särskilt idag, denna general data protection regulation dag. Lagen om GDPR träder i kraft. Inkorgen var inte full av förfrågningar av personer som ville ha ut sina personuppgifter från oss. Inte heller stod det några GDPR-poliser från Datainpektionen som undrade vad vi har gjort eller inte har gjort. Jobbet flöt helt enkelt på som vanligt, dvs helt hysteriskt mkt jobb med GDPR. Det har dock gått väldigt bra och jag är så sjukt stolt över mig själv.

Jag startade morgonen med en löparrunda Spexhult tur o retur. Enda chansen (för mig) att springa i denna värme. Underbart! Börjar man dagen på det viset kan det sedan inte gå fel. Full av energi och ork. Halsontet är borta o kroppen var med mig.

En go lunch med goa kollegor på Caferangen - så skönt med utelunch.

Nu inväntar vi David så grillen kan startas. Det luktar redan grill från alla håll o kanter så magen knorrar rejält.

Å så STORT GRATTIS bästa vännen Susanne. Ett halvt sekel minus två år fyller du idag. Nu är du ett helt år äldre än mig fram till den nionde juni, ha ha! Kramiz till dig!!!

Ha en fin kväll!!

Grattis Susanne!! Love U!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards