Alla inlägg den 26 maj 2018

Av Sofia - 26 maj 2018 16:58

Morgonpromenad i skogen. Såg mängder med Skogsstjärnor som lyste bland gran o fur. Min mormors älsklingsblomma - så liten, söt o näpen. Såg myrstackar o förundras över de små krypens flit. Så målinriktade och fokuserade på uppgiften när de kryper fram o tillbaka på vägen - till o från stacken! Vi avslutade stegen via Alsberg där ett helt nytt kvarter i Nässjö växer fram. David gör sin praktik på ett av dessa bygge fram till skolslut och han trivs så bra. Trött är han, efter arbetsdagarnas slut.

Frukost på altanen o sedan bar det av till Boaryd en bit utanför Eksjö. Ingarps Trä hade familjeaktivitet och golf på denna helt fantastiskt fina 9-hålsbana stod på programmet. Best ball skulle vi spela o jag som aldrig riktigt har kommit igång med golfandet var smått nervös. Tack o lov var det fler väldigt nya golfspelare... Blev både förvånad o mycket stoltglad att jag lyckades göra 9 riktigt bra utslag o nån gång var tom min boll bäst. Kortare än de som kan men rakare. Hur kul som helst. Vill mer!!! Blir säkert fler besök på denna fina bana. Efteråt blev det grillat med tillbehör. Trevliga timmar!!

Nu sitter vi o vilar i värmen utan sol. Skönt med en dag utan heta strålar, faktiskt!!

Ha en fortsatt go lördag!!!

Söt liten skogsstjärna

Ängsull (tror jag)

Fullt hus

Tomt hus (Davids praktikplats)

Golf på Boaryds pay and play

Han räddade vår runda många ggr

Å jag fick iväg de små vita

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards