Alla inlägg den 27 maj 2018

Av Sofia - 27 maj 2018 21:22

Sista söndagen i maj börjar gå mot sitt slut och jag kan summera dagen som superfin på alla sätt. Idag firar vi alla mammor och vi skänker de som varit mammor en extra tanke. All denna kärlek och omtanke som getts från så många mammor - visst är det värt att fira. Jag har firat min mamma idag och jag har blivit firad.

Underbart väder och förmiddagslöpning - kan inte ha en bättre start på dagen. Sedan var det dax för NAGK?s avslutningsuppvisning i Sporthallen. Vi väntade 1,5 h innan det var dax för Stellas 1 minut o 42 sek långa Cheerleading. Magiskt bra som alltid!

Hem o göra iordning frallefika till morsdagsfika. Så bra när vi kan samlas på ett ställe o få mammorna att komma hit. Min mamma o Jonas mamma o pappa förstås. Mamma hade med sig världens godaste tårta o vi satt på framsidan under vår jättemarkis. Idylliskt!!!
En sån härlig mammadag!

Nu tittar vi på bragden. OS-guld 1994 i hockey. Lillehammer. Man ryser!

Gokväll

Go fika!

Gunilla och Birgit - våra fina mammor

Jag fick go choklad

Tack älskade Stella

Tre sysselsatta ungdomar...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards