Alla inlägg den 1 juni 2018

Av Sofia - 1 juni 2018 14:51

Har inte varit så här långt norröver sedan början på 90-talet. Tio mil kvar till Sundsvall. Sollefteå som slutmålet är för resan känns inte alls så avlägset som det gjorde i morse när vi vaknade. Tacksam i det läget att årets sommarfest med jobbet igår i Lövhult inte blev så sen. En fantastiskt trevlig kväll med goa kollegor o god mat. Vädret gjorde sitt.

Trafiken har flutit på lugnt och fint om man bortser från den där puckeln huvudstaden med omnejd. Är så tacksam att jag bor i en lagom stad. Tänk o sitta i kö i timmatal när man som bekant blir lite irriterad när man hemma får vänta två minuter i rondellen vid Lidl.

Sverige är ljuvligt vackert o våra fikastopp har varit mysiga o varma. 28 grader så värmen håller i sig öven uppåt. Nyss fick jag ÄNTLIGEN se Högakustenbron. Det var tack-o-lov inte 20 mils omväg som någon som sitter nära, trodde. Lite omväg men jag har längtat såååå efter att få se den i verkligheten. I dag fick jag det. Mäktigt! Vackert!

Checka in på Hallstabergets hotell samt sträcka ut och motionera benen står sedan på schemat. Nåt att äta, spa o vila inför morgondagens festligheter! Fira min kusin Mia som är huvudperson i ?Halvvägs till 100?. Så kul!

Ha det gott!

Frukost

Äntligen!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards