Alla inlägg den 26 juni 2018

Av Sofia - 26 juni 2018 19:48

Det är fotbolls-VM. Fotbollsfeber! Det är mkt reklam för att tipp o spela. På fotboll o på resultat. Tycker i grunden inte om det. Kan vara ett tiotal st olika spelföretag som samsas om reklamutrymmet en kväll. Många många kan spela lagom - precis som att dricka alkohol. För många blir det krasch o kris. Undra om det är någon idrottsstjärna som skulle göra reklam för starka drycker? Droger på olika sätt om det går överstyr. Kalla har tackat nej. Sara Sjöström tackade ja. Även Zlatan.

Å inte trodde jag oddsen på att vår högste chef på Tekniska skulle vara speciellt höga. Men så skedde. Han anställdes i sep förra året o lämnar oss i höst. Han hade fått ett oemotståndligt jobberbjudande vilket jag i min trygga verklighet trodde Tekniska Serviceförvaltningen i Nässjö kommun var. Ledsen är bara förnamnet. Han var bra. Han var ordning o reda o älskade processer. Passade mig. Nu är vi på ruta ett igen. Utan styrning tills det kommer nån ny som man ska funka med.

I mon får vi fiber. De ringde i måndags o meddelade att de dyker upp kl 15.30 Mitt huvud skrek NEJ även att jag gärna vill att det ska bli klart. Vi har väntat på detta sedan i mars. Vad är oddsen på att de kommer en HALVTIMME innan avgörande fotbollsmatch för Sverige i VM. Kanske man skulle satt en peng på det. Jag hade blivit rik!!! Om det strular knackar vi på hos grannen. Punkt!

Ha en go kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards