Alla inlägg den 22 januari 2019

Av Sofia - 22 januari 2019 19:23

Gick runt Träslända idag (händer ganska ofta) men det är inte så ofta jag gråter. Idag fick jag på dagens runda uppleva både ståpäls o tårar. I glädje. Måste sett rätt knasigt ut för dem jag mötte. Där halvspringer jag o gråter. För jag var tvungen att springa ganska mkt idag då jag kom iväg lite sent o hade möte kl 13.00

Stjärnskottet Frida Karlsson tillika mitt kusinebarn (ja, självklart måste jag påtala detta VARJE gång) tog JVM-guld i längdskidor 5 km. I Lahtis, Finland. Så otroligt härligt! Å häftigt att se henne åka o se henne gå upp på pallen o höra hennes namn ropas upp. Mamma Mia Karlsson levererar härliga filmer o klipp från årets Världsmästerskap för juniorer. Tack för det Mia! Å det är sån känsla att se lillasyster Hannah med svenska flaggor på kinden heja på sin storasyster. Inte så konstigt att tårarna kommer. Alldeles för långt bort bor de - Sollefteå men där finns naturligtvis mycket o bra snö o dessutom länge. All lycka till med fortsättningen Frida! Vi håller alla timmar vi har, samtliga sysslingar i huset! Har precis sett inslaget om dig på Sporten. Magiskt häftigt!

Å jag krigar på med nya hyreskontrakt o nya ytor o nyckeltal för bokslut. Efter en riktig skitnatt (sov inte många timmar) tog jag sovmorgon o började kvart i 8. Då känner jag mig stressad hela dan. Åkte hem halv fem till sjuk Stella. Ingen bra känsla att arbetsmässigt känns sig halvt uppäten.

Sötpotatispommes o korv - härlig middag! Å god!

Ha en fin kväll!

Expressens sportsida strax efter guldet
Hejjjjjja Frida Karlsson

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards