Alla inlägg den 10 februari 2019

Av Sofia - 10 februari 2019 20:10

Gårdagskvällen slutade i katastrof. Då menar jag inte att NIF P18 förlorade sista bandymatchen i grundserierna mot Villa Lidköping. Villa var väldigt bra. Nån annan var oxå mycket bra. Den fine killen i målet. David blev matchens hjälte. Väl värd. Som mor blir man såååå stolt. Nu bär det av mot slutspel. Hejjjja NIF!!

Åter till katastrofen. Det var ingen fara att gå hem i regnet en timme...värmen finns ju där när vi kliver innanför dörren. Mello var väl inte heller nån katastrof. Såg låtarna i snabbrepris och kunde konstatera att Hanna o Liamoo var solklart bäst.

Katastrofen inträffade när det var dags för läggdags. Jag hade lagt min älskade Apple Watch på laddning nedanför sängen inför natten. Min mobil glider ur sängen o träffar klockan. Jag tittar ned o ska hämta mobilen o blir chockad av det jag ser. Klockans glas är fullständigt krossat o den är helt död. Chockad är ett ord man ska använda med försiktighet men den extrema otur som jag nyss varit med om, finns inte. Mobilen har skyddsfodral o måste fallit ned med sitt ena hörn mot klockan. Detta är materiella ting och jag överlever MEN det känns så surt. Den här historien lär ju inte ens försäkringsbolaget tro på.

Idag har vi haft fina middagsgäster. Jonas son Pelle fyller snart år och de var här o hälsade på. Förutom lingonkött blev det en god semmelkladdkaka som Jonas fixat ihop. Mums!

Ha en fin söndagskväll!

Fin kille och grymt bra i målet

Väldigt väldigt tråkig syn

Så god!!! Semmelkladdkaka

En kille full av fart. Våra snälla grannar på Ulriksdalsgatan har gett oss bilen. Den är Williams favorit...förutom mina prydnadssaker : )

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards