Alla inlägg den 5 juni 2019

Av Sofia - 5 juni 2019 18:15

Jag har badat!!!! Femte juni och vi doppar oss för första gången. Det händer inte men det gjorde det i dag. Helt oplanerat. Vi skulle lägga i bojen till båten vid vår båtplats o nån av oss blev tvungen att gå i. Den någon blev Jonas. Blev väldigt förvånad när han doppade hela sig med kläder o allt. Jag ville inte vara sämre och gick i. Skulle nog inte kunna simma så långt för det var inte varmt.....men tempen i luften återställer kroppen rätt fort. Som en bastu hela dagen. Underbart!

5 juni. Min farfar Johns födelsedag. Född 1901. Liljekonvalj som födelsedagsblomma. Har inte så starka minnen av honom - dog när jag var 6-7 år. Minns att han rökte pipa o hade ett stelopererat ben. Var tidig med bil - ljusgul Volvo Amazon.

Ny väntar en båttur ut på böljan. Matsäck med. Det gäller att passa på medan vädret är ljuvligt skönt.

Ha en fortsatt fin kväll! Njut på!

En helt underbar morgon - femte juni 2019

Solen går upp över Solbacka - grattis farfar John i himlen

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards