Alla inlägg den 11 juni 2021

Av Sofia - 11 juni 2021 16:47

Två besök som skulle göras på ledig torsdag och ledig fredag. Igår var det tandläkarbesök och kan liknas vid helvetet. Rotfyllning steg 1 med mer borra, rensning av tandkanaler. I drygt en timme låg jag och gapade så stort jag kunde. Är nära panik när jag känner att käken börjar låsa sig. Å så sugen som inte suger upp allt utan man får svälja på nåt konstigt vis. Usch! Hatar. Å oddsen för min tand är inte särskilt goda - sprickan är djup så det finns ändå risk för att jag får dra ut den. Nog om helvete. Nytt besök i augusti och slutföra om jag då inte får problem innan dess.

Himlen idag - sätta sig hos frissan, dricka gott the, få hårmasage o oljeinpackning som doftar lavendel. Sedan tvätt och mer inpackning o därefter en bra genomklappning. Känner mig fin och der är skönt när håret känns lättare till sommaren.

Tog en löparrunda och molnen var med mig och gjorde rundan skön och snabb och inte för varm. Stella har slutat skolan idag. Första året på gymnasiet är slut och hon har gjort ett mycket gott jobb. Halvtid på Teams och kämpat på. Är så stolt!

Nu är det fredag.Helg Ha en go sådan. I morgon firar vi mig. Mor o far, Jonas mamma, Johanna, Oliver samt David med tjej kommer Härligt!

Kortare hår men det växer som gräs.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards