Alla inlägg den 18 juni 2021

Av Sofia - 18 juni 2021 13:04

Igår hade jag privat APT - arbetsplatsträff i Solbacka. Hade bjudit in de som jobbar och har jobbat på centrall ledning och administration. Alltså vi som sköter det som är runt omkring verksamheterna, ekonomi, administration och service. Vädret prickade jag in. En sagolikt ljuvlig kväll och Solbacka visade sin bästa sida.

Det var så otroligt trevligt att träffas i verkligheten och prata med varandra. Två tjejer var tyvärr bortresta. Jag fick blommor, fina ljuslyktor och bubbel. Så gulligt. Jonas skötte grillen och all markservice, fantastiskt skönt att få sitta och prata mycket om både jobb o annat. En mycket härlig kväll! Tack alla fina kollegor.

Idag står det 30 grader på min klocka. Det har det nog aldrig gjort. Det är varma vindar som smeker huden idag. Jag har precis ätit två goda ostmackor och kaffe vid badstranden. Badat mig sval och bara njuter av en ledig dag.

Ha en fortsatt fin fredag!

Goa kollegor från nu och förr.

Jonas skötte grillen denna ljuvliga kväll.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards