Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Sofia - 11 januari 2012 20:10

Elin född 00 01 11...för en och en hav timme sen såg hon världens ljus på Eksjö BB. Minnen som sköljer över mig. Smärtan, lyckan blandad med otrolig stolthet. I det där ögonblicket när man ligger med knytet i famnen. "Kaffebrickan" står på sängbordet (o man är helt plötsligt kaffesugen efter 9 mån ;) då kan man lösa alla världens problem...om det i den stunden finns några...


Hon var en mycket "snäll" bebis om man nu får skriva och säga så. Det finns inga elaka men mer eller mindre nöjda. Elin var just nöjd. Sov från natt ett i sin egen säng och gnällde sällan. Johanna var världens bästa storasyster. Inga tjuvnyp eller knasigheter (vad man såg ;) 


Idag är hon 12 år - ooops vad tog de åren vägen? Efterlys dem.... Nu är hon inget litet knyte direkt. En lång smal tjej full med spratt. En spelevink med härlig humor som drabbar oss mest hela tiden!!!


Love! 


 

I släktvaggan....bara några dagar gammal...


Alladeles ny....hon i min famn. Å jag undanbeder mig helt o hålle kommentarer betr. min frisyr... Min enda förklaring är att jag nog tyckte det var okej...då år 2000.



   

Första gröten....

 

Storasyster Johanna 3,5 år vakar över sovande Elin

 

Idag på morgonen - oooooh, vad trött man är.....

 

Eftermiddagsfika med......

 

....schwardzwaldtårta....mums!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards