Alla inlägg den 5 september 2012

Av Sofia - 5 september 2012 18:25

Nej, jag har inte varit på Gröna Lund, gick iofs förbi idag på morgonen men det såg rätt öde ut kl 06.00 på morgonen... Kanske de t.o.m har stängt för säsongen? Jag fick frågan av min älskade dotter Stella igår. "Mamma, har du varit på Gröna Lund". Jag fick känslan av att hon tyckte att det nästan hade varit värre än faktum jag är bortrest ; ). "Nej, det hinner jag inte med", svarade jag. Å HADE man av någon outgrundlig anledning haft en ledig dag här uppe skulle jag INTE lägga den på Grönan. Möjligen muséum, spa lr nåt annat trevligare.

Näe, det är beräkningar av investeringskalkyler så det ryker om räknedosorna. Kul men inte alltid helt lätt! Gick en present-till-barnen-räd efter avskutad dag. Kom till en affär med målargrejor o jag fick till slut säga åt mig själv: Gå ut härifrån!! Ville köpa MYCKET!!!!!

Nu ska jag ut o käka med kurskamraterna så ha en fin kväll alla!!



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards