Alla inlägg den 4 juni 2017

Av Sofia - 4 juni 2017 16:05

En sväng till Sveriges framsida i går och idag. Hälsa på Jonas dotter. Kvalitetstid och mystid. Hon hade bokat bord på Burgesson som levererade på hög nivå. Ekologiskt och närproducerat kött och allt var toppengott. Vi avslutade kvällen på Clarion Post Hotel med flädermojito. Friskt!!

Idag har jag handlat (eller investerat - det låter bättre) i ett par nya promenadskor. Det ska bli en fröjd att slänga de gamla och utgångna. Bra rabatt på Stadion. Dessutom har jag gjort något jag aldrig gjort förut. Manikyr. När jag målar naglarna själv blir det ett lager färg vilket håller typ max en dag. Nu blev det filning, förstärkning, underlack, lack, lack, överlack, överlack! Miccan tipsade och det håller lääänge. Tack för förslaget! Så nöjd. Det var inte lätt att välja färg men mitt val var mycket bra!

Vi tog sedan en pastalunch på Nonnas - en underbar italiensk restaurang där vi ätit förut. Många härliga timmar på Sveriges västkust - framsidan!

Nu återvänder vi till Höglandet med regnet smattrande på taket!!!

Supernöjd

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards