Alla inlägg den 9 september 2020

Av Sofia - 9 september 2020 19:19

Idag, till skillnad från tidigare i veckan, åkte jag hem i tid. Kunde varit kvar ett tag till men idag gick bilen vid strax över halv fem. Punkt. Man går liksom aldrig hem och känner sig färdig.

Städade när jag kom hem. Det behövs då och då även om man in i det längsta försöker att ignorera det.... Jonas sprang, plockade svamp o kokade kräftor. När jag var klar satte jag mig med mina album och gjorde färdigt fram till sommaren - så långt jag på gammalt hederligt sätt tar ut kort och med klisterpluttar sätter in dem på vita albumblad.

Just det momentet - när jag ska skriva till bilderna älskar jag. Att minnas tillbaka. Att se studentbilderna, se en jätteglad David och den härliga dagen. Trots Corona-elände o den klumpen jag hade i magen för eventuellt dåligt väder - allt gick ju superbra. Så otroligt kul att ha i minneskassaskåpet och även dokumenterat i album.

Nu doftar gott av kräftor i huset och jag blir sååå sugen NU!! Men de ska få dra sig i spadet till i morgon.

Ha en fin kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards