Direktlänk till inlägg 26 juli 2023

Solglimtar

Av Sofia - 26 juli 2023 12:17

Det finns solglimtar. Denna tredje dag på tredje semesterveckan. Både sol, blåst och några regndroppar och det blev ett evigt av och på med löparjackan. Samtidigt som jag sprang runt Sjömilsås var jag på konsert. Coldplay. Det kändes så. Jag som missade biljetter och event när de besökte Ullevi fick lite win-win. Både motion och bra musik. Åh vad jag gillar deras musik, deras sätt att leverera bra låtar och musikslingor.

En annan ljusglimt var gårdagen. Förmiddagens skogspromenad gav oss svampmacka till kvällsmat. Underbara kantareller. Premiär.

Vi åt god middag i Torset, hade med oss släpkärra och hämtade mysved inför höst och vinter. Oändligt tacksam för detta!! Vackra Torset. David dök upp som en överraskning till måltiden. Mysigt!!!

På kvällen var Stella och jag och tittade på en kattunge. Äntligen är det dax. Har haft katt förr men med ganska mycket otur. Två dog av njur problem och en försvann och kom aldrig åter. Små djur men ofantligt stora sorg när de försvinner från familjen. Katten kommer från världens bästa familj så jag har på känn att detta blir bra. Söt så man smälte bort. Mer info och bilder kommer SÅKLART!!

Ha en forsatt fin onsdag!!

Premiär för skogens guld

En keps full

Mor och far

Gomiddag

Fin mysved med oss hem.

Färgmatchade blommor

Torset

 
 
Kristine

Kristine

26 juli 2023 14:48

Så fine bilder...!

Og sopp er jo SÅ godt :)

Ønsker en fortsatt fin onsdag ^^

http://slossplassen.blogg.se

Sofia

27 juli 2023 07:55

Svampen eller soppen blev mycket god!!
Ha en fin dag!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Söndag 28 april 19:08

Sitter i fåtöljen och det är första kvällen på länge som vi inte tänder en brasa. Äntligen har vårvärmen kommit och den är så otroligt efterlängtad. 19 grader idag och go sol. Har njutit hela dagen även om vi har varit lite trötta efter festen igår. ...

Av Sofia - Lördag 27 april 15:44

Veckan som gick var minst sagt mastig. Men även kul och känns det mastigt och kul och inte bara mastigt funkar det. Jag funkar! Torsdagskvällen innebar kommunfullmäktige och det var en hel del större ärende. Årsbokslut, jobbstrategi och gymnasiesamve...

Av Sofia - Fredag 19 april 23:16

Ja denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Satt djupt försjunken i exceldokument när jag i morse fick ett SMS. Av Lendo. Att mitt banklån beviljats o att pengarna skulle utbetalas inom 1-3 bankdagar. Tyckte det lät väldigt skumt. Ringde nr...

Av Sofia - Torsdag 18 april 19:18


Aprilväder i min värld är BÅDE snö, hagel, regn, kyla OCH sol o värme. Inte BARA allt det första utom sol och värme. Nu är det 18 april och man har inte fått tillstymmelse till varmare vårväder. Otroligt tråkigt! Jag tittar längtansfullt ut mot vå...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards