Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Sofia - 18 oktober 2010 20:00

Idag blev det ingen löpning. Det berodde delvis på att jag glömde matlåda nr 1, hemma. Fick bara med mig låda nr 2 vilken endast innehöll sallad (tomat, ruccola, majs och fetaost) förvisso jättegott men för lite...... Löparrunda på det blir inte bra.


Det blev ett varmt bad tillsammans med Stella o några av hennes dockor. Så gott och den kalla höstluften flydde snabbt från kroppen eftersom jag har hett!!! vatten i karet. "Å det bränns" tyckte Stella. "Man vänjer sig" svarade mamman och det gjorde hon.


Sen alltså träning. Träning i toner. Träning i texter. Träning inför lördagens bröllopssånger, träning till konserten på söndag. Känns som det är mycket denna veckan! Medan jag gol vid pianot fixades läxläsningen i köket + kvällsmat av mannen.


Trött nu. "Sommarpratarna" pratar o äter på TV och jag älskar detta program. Så intressant att höra människor berätta om sina liv.... Lika biten blir jag av deras berättelser som jag blir då jag hamnar på en intressant blogg ; )


Gonatt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards