Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Sofia - 31 januari 2012 18:38

Yes! Det är små lyckostunder om än rätt i-landsaktiga. Det ÄR trevligt när bilen går igenom besiktningen. The blue one, årsmodell 2003. Allt som går sönder på en bil kostar nämligen pengar, mycket pengar. Å är man inte gift med en verkstad så har man alltid lite ångest för vad som kan ha hänt... Nu kör vi ett år till och vi känner en enorm bekvämlighet och frihet i att det går mycket enklare att lägga vardagspusslet med vår blåa Golfcombi....även om vi krasst skulle kunna klara oss med ett fordon.


Sista dagen på årets första månad. Januari upplevde jag förr som långsam - årets version gick i rekordfart. Tiden går snabbt när man har trevligt och så är väl sanningen. Månaden har också inneburit stor sorg. En saknad efter Sara som finns där hela tiden...en känsla av overklighet. Jag läser ofta igenom våra meddelanden via FB, tittar i gamla album. Hon känns så levande - hela tiden!! Efter begravningen hade jag både mitt och Ulfs programblad med hem i väskan. Den vackra framsidan med hennes foto hänger på kylskåpet och det andra hänger vid mitt skrivbord på jobbet. Hon är med! Just nu strosar hon säkert runt på ett mycket trevligare ställe och plockar fyrklöver - det var en av hennes favoritsyssla......


Ha en rofylld kväll och hålla kylan utanför - krama varandra!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards