Alla inlägg under mars 2013

Av Sofia - 2 mars 2013 17:33

Sol, fika ute med varm chokladmjölk, kaffe, äggmackor, ostmackor.. Njuta efter några "hårda" åk med pulka och glidare nedför de olika backarna i Lövhults friluftsområde. Det är en perfekt lördagsförmiddag. Delar av familjen var med och det är ju enormt kul att göra något tillsammans. Även om nu snön var lite väl hårt packad för att jag ska våga åka i stora slalombacken. Stella och jag övergav pulkorna och vi testade "näridrottsplatsen" med alla finurliga redskap. Skamligt att jag inte ens visste att det fanns en där... De fina skidspåren ser riktigt lockande ut. Å nu ställer jag mig frågan VARFÖR har jag inte köpt skidutrustning till denna säsong. Vet att jag "tänkte göra det" förra året.... Lövhult är såå fint - vi är där alldeles för sällan!!!


Många av våra vänner och deras barn har idag befunnit sig i Katrineholm på Djulöbadets camping bandycup. Vet i skrivande stund att två Nässjö lag möttes i semifinal och ett lag från vår stad är alltså i final. Sol fick de i år oxå - det är ALLTID fint väder på denna lördag då cupen går av stapeln. Heja heja heja NIF kl. 18.15


En långpromenad runt Träslända blev det efter middagen. Höll på att blåsa bort...riktigt hårda vindar. Men den friska luften gör mig väl. Många tankar som sorteras in i olika fack när man promenerar. Ordning och reda i hjärnan - det är skönt! Så nu tar vi kvällen. Andra chansen i Mello ikväll. Vet i hundan om jag vill ge nån av de där låtarna nån andra chans...men de kanske är bättre ikväll...


Ha en nice lördagskväll!!!!


 

Man i vila

 

Fikatime

Stella åker linbana...  

S  

Lövhults kapell

 

David och Melle i starten mitt i spåren..

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards