Direktlänk till inlägg 3 januari 2018

För kärlekens skull

Av Sofia - 3 januari 2018 19:32

Från lediga dagar där sovmorgon, god mat, träning o soffhäng med nära o kära varit i fokus....till hysteriska arbetsdagar med mer än fullt ös. Jösses!!! I år var det värre än vanligt att skriva ett nytt år och januari när jobbet startade. Är otroligt tacksam för att jag kommit upp i tid på morgonen - behöver varje minut jag kan få de närmsta två veckorna för att hinna. Deadline på mycket är den 12 januari och just den dagen är en fredag o arbetsmotivationen faller likt en fura efter kl 17.00

Det är otroligt mysigt att sitta med Jonas en stund tidigt kl 06.00 o ha lite egen ?stumpanässa? vi frukostkaffet. Adventljusen måste ju brinna ut och slut.

Nu sitter vi o väntar på Ted Gärdestad. Ja inte i egen hög person men väl på film. Filmpremiär i Nässjö är alltid roligt även om det händer - för oss - lite för sällan. Jag äääälskar hans musik och det ska bli så kul att se denna film. Strax innan delade vi en pizza o jag hoppas att filmen är bra så John Blund inte överfaller.

Natti natti!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Söndag 28 april 19:08

Sitter i fåtöljen och det är första kvällen på länge som vi inte tänder en brasa. Äntligen har vårvärmen kommit och den är så otroligt efterlängtad. 19 grader idag och go sol. Har njutit hela dagen även om vi har varit lite trötta efter festen igår. ...

Av Sofia - Lördag 27 april 15:44

Veckan som gick var minst sagt mastig. Men även kul och känns det mastigt och kul och inte bara mastigt funkar det. Jag funkar! Torsdagskvällen innebar kommunfullmäktige och det var en hel del större ärende. Årsbokslut, jobbstrategi och gymnasiesamve...

Av Sofia - Fredag 19 april 23:16

Ja denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Satt djupt försjunken i exceldokument när jag i morse fick ett SMS. Av Lendo. Att mitt banklån beviljats o att pengarna skulle utbetalas inom 1-3 bankdagar. Tyckte det lät väldigt skumt. Ringde nr...

Av Sofia - Torsdag 18 april 19:18


Aprilväder i min värld är BÅDE snö, hagel, regn, kyla OCH sol o värme. Inte BARA allt det första utom sol och värme. Nu är det 18 april och man har inte fått tillstymmelse till varmare vårväder. Otroligt tråkigt! Jag tittar längtansfullt ut mot vå...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards