Alla inlägg den 2 november 2018

Av Sofia - 2 november 2018 15:26

Började dagen alldeles för tidigt, i varje fall för att vara jobbledig. Tog en kopp kaffe o en tallrik mjölk med havregryn kl 05.30 o såg sista perioden hockey med Jonas. Dessvärre tråkig förlust men en mysig stund innan han for till jobbet.

Sen tog jag en långpromenad. Till Thimons o köpa färska frallor till frukost nu när barnen var hemma i Solbacka. Fjäska lite! Curla? Njae, knappast - det var väl win-win. Jag fick min promenad o barnen blev glatt överraskade. Så gott dessutom. Å de blev väldigt glada även om de nog innerst inne tycker jag är en knäppmamma...när jag har en bil.

Bilen ja, den fick vinterskrud idag. Vinterdäck på o smidigt som alltid på ER-bil. Under tiden handlade vi på ICA o när jag kom tillbaka var det klart. Å så behövde Stella nya jeans. Svarta. Det var två par för 999 kr istället för ett par 599 kr så helt plötsligt behövde jag oxå ett par. Dessutom kan Putte på Jeansbolaget sälja konserverad gröt (om han hade en sån butik) så det erbjudandet kunde jag inte motstå. Senast jag köpte svarta jeans var det låååååg midja som gällde så då kan ni själva räkna ut att det var ett tag sedan.

Förgyllde dagen med en fika på Espressohouse tillsammans. Ett mysigt ställe o de spelar alltid bra musik.

Vilka goa dagar vi har haft. Det lever jag på länge.

Ha en fortsatt go fredag!

Espressohouse med två av mina hjärtan

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards