Alla inlägg den 1 april 2024

Av Sofia - Måndag 1 april 20:13

En sån härlig avslutning på påsken. Som Nässjö IF skriver på tweeten - som ett försenat påskägg är nyheten att David har förlängt med NIF ytterligare ett år. Så otroligt kul! Nu hoppas jag och många med mig på mer speltid och framförallt spelare nr 35 själv. Det är han sååå värd. Heja David! Heja Nässjö IF! Heja di blåe!!

Vi har precis sagt adjö till Pelle o Lina med barn. Den stora fina familjen fick avsluta påsken med god grill denna eftermiddag och kväll. Å det blev påskäggsjakt även idag, för William, Molly och Oliver. Men som William sa, alldeles för lätt. Får göra det svårare nästa år.

Innan dess sprang jag Sjömilsås med kraft och ork. Helt underbart löparväder och jag känner att min kropp svarar fint. Men nu är jag rejält trött efter dagen.

En go påsk med mycket socialt umgänge, promenader och frisk luft. Årets första bad dessutom. Ja jösses. Nu kan våren komma på riktigt även om den verkar göra halt i veckan som kommer.

God kväll!!

Heja David - ett år till som målvakt i Nässjö IF.

Kidz på påskäggsjakt

För enkelt tyckte William

Back on track

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards