Alla inlägg den 2 december 2013

Av Sofia - 2 december 2013 20:04

Ja det var en mycket mycket glad pojke som ringde mig i eftermiddags. David undrade vad jag ville ha för pizza till kvällen då vi skulle FIRA att han fått en plats i Smålandslaget i bandy. En av de tre bästa målvakterna i Småland. Enormt kul!!! Så stolt är jag! Så glad är David!

Å pizzan smakade gott efter en hyfsat lång löparrunda. Minus två grader o 11 km - that's nice! Kylan är ibland till nytta.... Den gör att jag springer lite fortare. Flörtar du med mig Kung Bore? Ja kanske har jag lite "varmare" känslor för dig SÅ LÄNGE du nöjer med att förse oss med ett par få minusgrader. Blir det fler gör jag tveklöst slut... Vårt årliga förhållande har just börjat så det gäller att du skärper dig så vi orkar hänga ihop till mars-april.... 

Å tack Katy Perry, Ellie Goulding o Agnes - idag gjorde ni ett mycket bra jobb att få min kropp att orka! Katys senaste platta är mycket löparvänliga... Å så ett tack till fina Sabina tillika stäm- o körkompis. Dig har jag lyssnat på åtskilliga gånger idag... Inspelad stämma till en av konserternas låtar. Nu lyssnar jag inte mer. Jag hör "i syne" o börjar tvivla på både toner, höjningar och sänkningar...

Ha en go måndagskväll 

En glad bandymålvakt från Småland!!

Vinter o vackra Nässjö - promenad hem från jobbet...

Ett notpapper som jag - om ni väckte mig mitt i natten - skulle kunna rabbla....(sjunga)

Nej, inga lussebullar idag heller...ugnen var upptagen av maränger i några timmar. Gott det oxå!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards