Alla inlägg den 6 maj 2017

Av Sofia - 6 maj 2017 15:32

6 maj! Dagen inleddes med lång och go frukost på altanen. Första gången i år. Ingen kall vind, bara behagligt och mycket skönt. Jag placerade mig därefter i hängmattan med en god bok medan Jonas och hans dotter for vidare mot Landsbro för fix och tömning garage för senare färd mot tippen. När jag ansåg att min hud fått nog med sol tog jag på mig gympaskorna och tog sikte på stan. Sakta men säkert kom jag fram - det finns en bänk strax efter Brogatans krön - det blev en vilopaus där. Har nog aldrig i hela mitt liv suttit ned här. Har iofs inte suttit på så många parkbänkar överhuvudtaget i mitt liv. Jag går förbi dem.

Hann in en sväng på HM innan det stängde. Ska definitivt inte köpa några kläder nu - zero size är nära kan jag säga. Muskler försvinner fort på några veckor och det i kombination med dålig matlust är ganska förödande för en kropp som min (för alla kroppar för den delen). Det kommer återställas inom en snar framtid dock. Ett par mjukisbyxor (ett par förstördes av målarfärg) fick jag med mig hem. Ganska osexigt men nödvändigt!

Sitter på Espressohouse och vilar inför promenaden hem. Har inget på dagens schema - bara återhämtning - och allt känns lite bättre med en Cappuccino o en Ingefärsshot!

Go lördag!!

Gott och stärkande!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards