Alla inlägg den 19 maj 2018

Av Sofia - 19 maj 2018 18:25

Idag har jag fått glädjas åt andra, närmare 60 tusen som sprungit Göteborgsvarvet. Det kanske å andra sidan inte var riktigt lika många som kom i mål men en himla massa människor i alla fall. När jag väl tig beslutet i morse att inte springa var jag lättad och glad. Halsontet i går morse höll i sig o kroppen kändes inte löparokej. Igår kväll åt vi en suverän god pasta tillsammans med Jonas dotter o hennes kille o det kändes som en perfekt uppladdning. Surt att inte vara på hugget men sådant är livet då och då.

När jag tog spårvagnen upp till Slottskogen för att möta upp min tappre sambo var jag ännu mer lättad för att jag inte ställt mig i startled 13. Värmen var tuff.

Mest har jag känt glädje för Jonas skull. Vilken kämpe. Han var inte heller helt hundra från senaste förkylningen o träningsdosen har inte helt varit som den ska. Så skönt att han kom i mål o en bra tid. Det är häftigt att se alla glada som kommer i mål. Jag vet hyrd er känns. Sån power!

Nu ska vi sätta oss o käka efter en skön dusch. Scandic levererar som vanligt o trots att jag i te har 2,1?mils löpning i benen har det varit och är en underbar dag och helg!

Må väl i värmen

I väntan på Jonas, på stadion

Så kom han o fick min ros

Medalj på

Den väntade han på. Väl värd!!!
Du är älskling!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards