Alla inlägg den 9 april 2020

Av Sofia - 9 april 2020 18:58

En riktigt rosa torsdag. Rosa är min favoritfärg så det är en positiv dag. Sovmorgon och ledig. Slitit som ett djur måndag till onsdag så jag skulle hinna med allt för att just kunna vara ledig idag. Jag lyckades.

Grötfrukost med kokt ägg o kaffe. Ett nytt hus ska snart ta form nedanför oss intill sjön. Vi har verkligen första parkett på byggandet. Så trevligt. Beundrar lastbilschauffören som nu levererat husdelar och fönsterpartier i flera kvällar. Vägarna här är ganska smala. Å så backar han tillbaka hela vägen. Förstår inte riktigt varför men det finns säkert en bra anledning.

Sprang en hyfsat lång runda. Sol o vindar men de var goa. Runt Holma o Torsa stenar. Så skönt. Har beställt ett växthus oxå. Nu så. Önska oss lycka till. I år blir nog detta projekt sparsamt när det gäller just odling. Det var inte leverans förrän v 24. Vi ska vara glada om vi kan montera allt rätt och riktigt. Men tomatplantor ska dit hursomhelst. Längtar redan.

Ha en underbar kväll!

Påskris på plats

Det finaste påskpyntet är det jag sparat från barnen

Tupp som Johanna gjort

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards