Alla inlägg den 15 april 2020

Av Sofia - 15 april 2020 19:13

En dålig runda är oxå en runda. Nej, idag kan jag väl inte hurra direkt för min löpartur men nu efteråt är det hursomhelst skönt. 7,38 km i STORM. Hård vind har blivit min värsta fiende tror jag, löparmässigt. Så tråkigt. Värre än regn. Sedan är det lite så, att jobba från kvart över sex till fem och tro att man ska orka - utopi. Men ska man kalla sig för löpare så måste man ge sig ut ibland även om man är slut. Jobbet går liksom före och idag har det varit struligare än vanligt.

Nu är det kväll och när jag pausade löparturen hade jag en rolig SMS-kontakt med min hemmastuderande son. Han undrade när vi skulle äta och jag bad honom handla.... Se nedan.

I morgon är det nämndsmöte med Tekniska Serviceförvaltningen. Pga Corona ska vi vara i stora salen så vi kan sprida ut oss. De över 70 och är med på länk. De som är krassliga får vara hemma. Undra hur många vi blir? Senare på kvällen är det kommunfullmäktige. Ledamöterna är nedskakade så jag ska inte delta. Bara tre från Centerpartiet får komma enligt uträkningen. Det känns som en lessam film det här. Allt som har med Corona att göra.

Ta hand om er!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards