Alla inlägg den 13 april 2020

Av Sofia - 13 april 2020 17:29

Påskhelgen har gått i ett rasande tempo. Fyra lediga dagar med mycket uteluft och faktiskt lite socialt umgänge. Det har varit sköna dagar med mycket bättre väder än man först trodde. Det var väl dagens väder då...ha, ha... idag fick jag springa i sol, hagen och hårda vindar. Kände mig ännu nöjdare när jag klarade ut den milen. Enorm motvind när jag vände. Extra träning - man får se det så.

Igår gick vi in till stan och träffade några vänner, fick så god räkgryta och bladade det med snack om livet och så. Gick hemåt innan det blev ny dag och omtänksamme David undrade om han skulle komma o hämta då det både småregnade och blåste. Då var vi redan i Vallbohaga så hälften var avverkat.

Har tvättat en massa tvätt i helgen o jag gläder mig åt de vackra blomster som nu pryder hemmet. Blommor är alltid en glädjespridare.

Jag ser fram emot jobbet i morgon, jag vill att allt ska vara som vanligt. Jag är rädd för Corona och önskar det aldrig hade funnits. Jag sörjer med de som mister sina nära. Det finns solskenshistorier men de flesta är helt utan sol.

Tack Cissi o Claes för detta fina.
Å mysig kväll hade vi.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards