Direktlänk till inlägg 3 december 2009

Stationssurf

Av Sofia - 3 december 2009 21:58

Jois o jag befinner oss på Jönköpings tågstation. Klockan är 22.00 o vi har just avnjutit en god måltid på Jensens böfhus (ja, det stavas ju danskt men hittar inga såna tecken nu). Jättegott!! Innan dess kollade vi in filmen "New Moon" - en riktig vampyrfilm o den var faktiskt bra. Trots att jag inte sett första filmen o inte hade en aning om vad det handlade... Men helt ok handling o lite lagom med kärlek etc. etc. Före filmen sprang vi runt på HM, Gina Tricot, Vero Moda o spanade. Förstörde dock INGA pengar!!!!


En helbra kväll med äldsta tösen vilket man behöver ibland. Just få lite egentid med var o en!! Tyvärr hinner man ju inte iväg så ofta. Tåget går om 7 min så vi hamnar väl inte i samtal med kudden förrän kl. elva.


Å så var det fredag igen o till helgen ska vi tända 2:a ljuset i adventsljusstaken. Hua vad tiden går....


3:e luckan - "Den friske har tusen önskningar, den sjuke har bara en".


Godnatt o jättekram!!


PS. Passa er för vampyrerna i natt. Igår var det fullmåne så de lär vara ute i natt igen...det vet jag nu sen jag har sett filmen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Fredag 19 april 23:16

Ja denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Satt djupt försjunken i exceldokument när jag i morse fick ett SMS. Av Lendo. Att mitt banklån beviljats o att pengarna skulle utbetalas inom 1-3 bankdagar. Tyckte det lät väldigt skumt. Ringde nr...

Av Sofia - Torsdag 18 april 19:18


Aprilväder i min värld är BÅDE snö, hagel, regn, kyla OCH sol o värme. Inte BARA allt det första utom sol och värme. Nu är det 18 april och man har inte fått tillstymmelse till varmare vårväder. Otroligt tråkigt! Jag tittar längtansfullt ut mot vå...

Av Sofia - Onsdag 17 april 16:25

Igår var verkligen en sån där dag med många punkter i kalendern. Några möte på förmiddagen, lunch och möte igen. Sen vaccination mot Bältros på Apoteket som öppnade sin verksamhet för cirka en månad sedan. Min valda vårdcentral erbjöd inte ens detta ...

Av Sofia - Måndag 15 april 19:17


Den fruktansvärt hårda vinden, näst intill storm, är över. För denna gång. Sjön ligger nu spegelblan - nästan. Vackert! Tänker tillbaka på gårdagen och hur dumt det egentligen var att faktiskt åka till Torset. Att ge sig ut på vägarna. Så många träd ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards