Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Sofia - 24 oktober 2013 20:33

Betyg till dagen! Ris och ros. Vi börjar med ros. Har en go tacksamhetskänsla att jag har ett jobb. Jag kan plocka fram känslan trots att det är MASSOR att göra där och inte alltid helt smidigt..... Det är en egenskap jag har lärt mig att utveckla...och jag uppskattar utvecklingen! En suveränt god lunch - laxtimbal fylld med räkor samt pressad potatis. Goa och underbara kollegor!!


Ris. Vattenläcka i Anneberg IGEN!!! Jag blir galen. Å förmodligen hyresgästen oxå... Merjobb, merjobb MEN det går att åtgärda! Det är positivt. Trött i huvudet, trött...... Sen hemgång!


Kvällen har avlöpt skönt. Johanna har stekt pannkakor, Elin har vispat grädde, David har dukat (efter engelskaförhör) och jag fick sitta med min gitarr och bli lite glad. Jag älskar er ungar och särskilt när ni har kul ihop, kan samarbeta och är sams!! IDYLL!!


Ha en fortsatt gooooooo torsdag!!


Släckt och stilla - skriven av Ted Gärdestad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards