Alla inlägg den 13 mars 2024

Av Sofia - Onsdag 13 mars 19:46

Vaknade till ett vitt snötäcke. Bakslag faktum. Men det vita försvann tack och lov fort och innan jag tog bilen insöp jag vårluft. Det var mjukt ute. Helt underbart. Som jag har längtat efter denna våren. Det blir värre och värre för varje år. Vinterelände.

En bra dag på jobbet. På tekniska. Har flyttat till mitt nya rum och fått ordning på mina grejor. Jag trivs. En supergod lunch med min kollega Cecilia på O?Learys. Rotmos och rimmad bok eller panerad spätta med skagenröra- eller både ock. Jag älskar fisk till lunch men idag var rotmoset och den rimmade bogen helt fantastiskt gott och vann nog över fisken.

Jag gick till Örnen i dubbel bemärkelse kl 16:00. Styrelsemöte i kommunens moderbolag som heter Örnen. Fastigheten stadshuset heter dessutom Örnen 1. Fyndigt värre.

Väl hemma satte jag mig att virka, rensa tankar. Inte ett enda kommunalt dokument skulle läsas mer, idag.

Ha en go kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards