Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Sofia - 2 oktober 2009 19:25

Arbetsveckan sista dag o den gick så fort.... Mitt mål var att få min företrädare att stanna kvar på jobbet några "halvdagar" till o med hjälp av min chef lyckades jag. Känner mig lite tryggare inför det som komma skall. Det känns i och för sig som pusselbit för pusselbit faller på plats men ändå... 3 veckor ihop med någon som jobbat i 42 år - det låter LITE lite eller hur?? Dessutom trivs ju personen i fråga att få gå till arbetsplatsen. Alla njuter av att känna sig behövda!!


Trevlig o god lunch på Hotel Högland. Efter en kall morgon värmde ju solen riktigt skönt mitt på dan. Efter jobbet handlade jag grillad kyckling till kvällen. Stångades i kön på Kvantum. Hem o skjutsa tre förväntansfulla tjejer till disco på Zebra. Det STANK parfym i hela huset efter att de gjort sig iordning. Stackar killar om de nu blir uppbjudna - de kommer få allergiska anfall av ångorna. Eller å andra sidan - bjud upp killarna själva, tjejer!! Det gjorde aldrig jag för det hade jag hört - "det skulle man inte göra". Därav ångest att man inte blev uppbjuden. Pojkarna i 9-års åldern vågade inte eller så kände de inte för att dansa.... Vi tjejer - vi dansade själva i ring o hade ju kul. Tack o lov ändrade sig detta med tiden Flört - jag menar att pojkarna inte bjöd upp!!


Ulf är ute på krogen i kväll. Innebandy först o sen vidare ut på stan. Här blir det då den där grillade kycklingen o rödvin o mörk choklad (inte ihop - choklade tar jag sedan...)


Ha en fiiiin kväll!! Kram


PS. Blev just inbjudna till kusin Kristin 12-års kalas i morgon kväll. Vi är ju redan inbokade till Sandrydet. Typiskt!!! Sån't händer såklart men ändå lessamt när det krockar!!


  


Elin, Klara o Emma - fredagsnöje för 9-åringar!! Disco på Zebra


  


Fredagsnöje för 39-åring - BLOGGA!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards