Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Sofia - 30 oktober 2009 19:12

"After work" är numera förknippat med dricka öl/vin på puben - eller hur? Men after work kan ju faktiskt vara mycket annat... Jag har "after work" idag sprungit i ett friskt väder. Idag "vände" jag på en av rundorna - snacka om att man är vanemänniska. Det kändes verkligen FEL att springa åt stan först o avsluta med Träslända o Västra vägen... Jag vet att det låter helknäppt men det kanske jag oxå är?


After work har även inneburit handling på ICA.. Det blev parmaskinka, lufttorkad Emilskinka från Lönneberga samt Grissini o en del goa grönsaker som ska bilda sallad till förrätten i morgon. Hoppas jag kan sno ihop ngt. Jag jobbar ju alltid bättre utan recept vilket ibland resulterar i helt fantastiska smaker men i vissa fall kan bli mindre bra Obestämd


Nu är det snart taco-dax och det ska bli sååå gott. Hur hungrig som helt. David sover över med bästisen Alexander så vi blir "bara" två barn hemma eftersom Stella har lämnat oss idag. Efter maten landar vi framför Idol o njuter av Marinette o Tove - ngn av dem vinner (hoppas jag i varje fall).


Go kväll!!


PS. Glömde ju - vi har haft lite egen "trad After Work" här oxå... Gott rödvin......

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards