Alla inlägg den 20 oktober 2017

Av Sofia - 20 oktober 2017 21:33

Ligger i soffan o är mycket trött. Känner mig åter sämre - igen!!!! Har varit pigg i veckan men otroligt snorig o hostig. Alla frågar, både på jobbet o i telefon - är du sjuk! Nej, då - det bara låter. Så idag (eller i går kväll började jag frysa o bli ledsamt orkeslös). Förstår inte varför det aldrig går över? Jag gick till jobbet i går morse o det var sååå kallt - hade på mig för lite kläder.... Det var två minus och jag kan inte släppa min dammrosa kappa.

Idag var det fullt ös. Satt djupt nedgrottad i siffror o glömde av lunchen. Det händer inte så ofta, magen brukar säga till. Så jag är väl riktigt nördig när det giller budget, siffror o att få ihop det även om jag ibland har ett sjukt svagt självförtroende... Fördelen med mig är att jag blir så otroligt engagerad o fokuserad när jag tar mig an en uppgift vilket naturligtvis är en fördel, i varje fall för min arbetsgivare. För min egen del borde jag kanske istället idag gått hem o lagt mig. Det som finns i kroppen läker ju aldrig ut!

Kollar på Idol o mina fina - Henry o Jois tillbringar kvällen här. Så skönt - Jonas gjorde världens godaste paj som vi avnjutit. Å så hittade vi vingummi - en påse falska som är de godaste. Det satt som en smack!!!

Ha en fortsatt fin kväll!!

Fredagsmys

Paj med spenat, skinka o massa ost

Två individer jag älskar högt. Å ja - vinkande både digitalisera oss umgås/prata ; )

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards