Alla inlägg den 4 november 2009

Av Sofia - 4 november 2009 20:43

Det gäller att passa på när min "fisk- o skaldjurshatande" man inte är hemma. Sitter med Johanna i soffan o lyxar till det en onsdag (lillelördag) med rökt lax o räkröra... Tja, det händer ju inte varje dag precis. Attan vad det smakar gott!!!


Ulf är på konferens/kurs!! Inte långt härifrån - Ullinge Wärdshus. Det händer ju inte speciellt ofta så det gäller att hänga på när Posten AB bjuder på logi ; ) Han ringde nyss o det var risk att han fick åka in o köra brevbäring i morgon då många var sjuka - det är ju inte KLOKT!! När det för en gångs skull anordnas något!!


Själv har jag kört hyror idag för hela slanten. En månad sen sist o jag kom ihåg mycket men inte allt. Tur att jag har klippan från Stadshuset som "övervakare" med mig ett par ggr till. 580 st hyror som ska ut - man har liksom respekt!!


Klocka är 20.48 o jag är redan "sovtrött". Håller man på att bli gammal?? Kanske har jag kört lite för hårt idag med både hjärnan o kroppen..? Bonde söker fru "håller på" i bakgrunden o jag undrar om man verkligen ska söka sitt livs kärlek i detta forum.... Njae, har man testat allt så kanske TV4 är enda utvägen - jag är fortfarande tveksam!!


Godnatt!



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards